Кількість
|
Вартість
|
||
|
ДЕКОДЕР КОДОВИХ ІМЕН Інноваційна паті-гра, яка є основним конкурентом суперпопулярних «Кодових імен». Настільна гра «Decrypto» вийшла в світ у 2018 році. Гра отримала безліч хвалебних відгуків і швидко стала хітом продажів. Зараз «Декріпто» займає перше місце в рейтингу найкращих компанійських ігор на сайті «BoardGameGeek». ПРИГОТУВАННЯ ДО ГРИ У грі «Декодер» учасники діляться на команди й займають місця на протилежних сторонах столу. Команди ставлять перед собою екрани й вставляють у них по чотири карти ключових слів. Ще вони беруть колоди кодових карт-дискет свого кольору та аркуші для записів. ПЕРЕШКОДИ ТА ПЕРЕХОПЛЕННЯ Упродовж гри шифрувальники передають членам своєї команди числові коди, втілюючи їх у асоціативні слова, а команда супротивників намагається розгадати ці коди. Перехопивши код, суперники отримують жетон перехоплення. Якщо команда не змогла розгадати код свого шифрувальника, вона отримує жетон перешкод. Команда перемагає, якщо їй вдається зібрати два жетони перехоплення, і програє, коли отримує другий жетон перешкод. ПЕРЕБІГ ГРИ На початку кожного раунду шифрувальники команд беруть по одній карті з колоди кодів, зіставляють цифри з ключовими словами на екранах і вигадують асоціації, записуючи їх на аркуші. Шифрувальник однієї команди зачитує свої асоціації, а обидві команди (його власна й опоненти) намагаються відгадати код. Першими називають тризначний код противники, потім настає черга рідної команди шифрувальника. Почувши обидва варіанти, шифрувальник відкриває карту з кодом. У цю мить команди можуть отримати жетони перехоплень і перешкод. Другий тайм є дзеркальним відображенням першого, тільки тепер свої асоціації називає шифрувальник протилежної команди. ПРИКЛАД ВІД ГІКАЧА На екранах команди гікачів-арійців такі слова: 1. Глумхевен, 2. Пандемія, 3.Зоряні війни, 4.Коса. На картці - код 342. Позбавлений уяви шифрувальник Хникач записує на аркуші такі асоціативні слова: «Світлові мечі», «Молот», «Вірус» (спасибі, що не "Спадщина»). І хоч команда афрогікачів на чолі з Хіхікачем поки не може назвати точний код, вона отримала занадто багато інформації про ключові слова суперників. Хай там як, швидкий програш команди Хникача неминучий. КІНЕЦЬ ГРИ Гра закінчується, якщо наприкінці якогось раунду в однієї команди є два жетони перехоплення або два жетони перешкод. У першому разі команда виграє, а в другому - програє. Якщо команди не виграли й не програли до кінця восьмого раунду, вони розписують нічию. У коробці 110 карт ключових слів 48 карт кодів 2 екрани 4 жетони перешкод 4 жетони перехоплення блокнот пісочний годинник на 30 секунд Мова Українська Час партії 15 - 45 хвилин Гравців 3 - 8 Вік 12+